MENÜ
İstanbul 24°
Kamyonum
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
seyit usta, römork, treyler, üst yapı,
kamyoon, nakliye, taşımacılık
Kısa Vadede Uluslararası Taşımacılığa Girmeyi Planlıyoruz
Yakın Plan
2 Ekim 2024 Çarşamba 15:14

Kısa Vadede Uluslararası Taşımacılığa Girmeyi Planlıyoruz

Murat Çay Lojistik Yönetim Kurulu Üyesi Başak Çayır firmaları ve verdikleri hizmetlerinden bahsederken, yakın gelecekte uluslararası taşımacılık sektörüne girmeyi planladıklarını da anlattı.

“1985 Yılında Kurulduk”

Firmalarının verdikleri hizmetlerden bahsederek konuşmasına başlayan Çayır bunları şöyle açıkladı; “Firmamız 1985 yılında Cevdet Çelik tarafından kuruldu. Verdiğimiz hizmetler arasında; liman taşımacılığı, şehir içi- şehirlerarası taşımacılık, depo hizmetleri, mikro taşımacılık var. Komple taşımacılık yapıyoruz ancak parsiyel taşımacılık da gerçekleştiriyoruz. Kısa vadede uluslararası taşımacılığa girmeyi planlıyoruz.”

“Tam Anlamıyla Lojistik Hizmeti İsteyen Müşterilerimiz Var”

Uluslararası taşımacılık planlarını detaylandıran Çayır; “40 yıllık bir firmayız ve şehir içi ile şehirlerarası hizmet veren bir firmayız. Ancak bizden tam anlamıyla lojistik hizmeti isteyen müşterilerimiz var. bu planımızı müşterilerimizden gelen talebe göre şekillendireceğiz.” dedi.

“88 Özmal Aracımız Bulunuyor”

“İstanbul Gebze ve Tekirdağ’da Şubelerimiz Var”

Araçları ve şubelerinden bahseden Çayır şunları söyledi; “Kamyon, kırkayak ve tır olmak üzere 88 özmal aracımız var. Onun haricinde 450-500’e yakın piyasadan çalıştığımız anlaşmalı şoför arkadaşlarımız bulunuyor. İzmir’de kurumsal firmalarla çalışıyoruz. Aynı zamanda İstanbul Sirkeci’de, Gebze’de, Tekirdağ Çorlu’da şubelerimiz var. buralardan tüm Türkiye’ye sevkiyat gerçekleştiriyoruz.”

Teknolojiye ve yeşil dönüşüme ayak uyduran araçlar aldıklarını söyleyen Çayır, yaş alan araçlarını da yenilediklerini ifade etti.

“Tehlikeli Madde Faaliyet Belgesi Sahibiyiz”

Şirket olarak tehlikeli madde faaliyet belgesi sahibi olduklarını belirten Çayır devam etti; “Ben de uzun süre kendi şirketimizde Tehlikeli Madde Güvenlik Danışmanlığı yaptım. Tehlikeli madde taşıması yapıyorsanız, yönetmeliğe uymak zorundasınız. Biz de o yüzden şoförlerimizi alırken SRC 5’li olmasına, aynı zamanda tehlikeli madde taşıyacaksak aracın on uygun olmasına özen gösteriyoruz.”

 

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Copyright © 2024 Kamyonum