DİA Servis Hizmet Yönetimi, modüllerde bulunan farklı özellikler sayesinde işletme ihtiyaçlarını pratik ve hızlı bir şekilde çözebiliyor. DİA Yazılım’ın uzman kadrosu tarafından bu sektörlerde faaliyet gösteren firmaların ihtiyaçları ve istekleri analiz edilerek geliştirilmiş olan özellikler sayesinde başarılı işletme yönetimleri gerçekleştirmek mümkün. DİA Servis Hizmet Yönetimi’nin hızlı ve güvenilir çalışma sistemi sayesinde satışları yapmak, siparişleri listelemek, siparişlerin yerlerine ulaşıp ulaşmadığını kontrol etmek, stokları güncel olarak takip etmek, ürün ağacı ile gruplandırma yapmak, bayilerle entegrasyon sağlayarak tek panelden yönetim gerçekleştirmek mümkün.
DİA Yazılım Genel Müdürü Suha Onay, Servis Hizmet Yönetimi’nin otomotiv sektörünün her ihtiyacını karşıladığını belirterek, “İthalat ve ihracat, satış ve teslim, maliyet ve kâr dahil her süreci aktif olarak takip etmek mümkün. İşletmeler sürekli güncellenen ve geliştirilen yapısı sayesinde tek sistem üzerinden online olarak işlemlerini gerçekleştirebiliyor. Entegre yapısı sayesinde ödeme ve kargo kontrolleri de anında gerçekleşiyor. DİA Servis Hizmet Yönetimi sayesinde teknik servisinizi takip edebilir, istediğiniz sayıda teknik servis elemanınızı sisteme tanımlatabilir, servis elemanlarına servis formu veya görevlendirme atayabilir, prim takibi yapılabilir.” dedi.