Heaney'in açıklaması şöyle: “Ultra Büyük Konteyner Gemileri (ULCV'ler) için iştahın azalmasının, Endüstrideki arz-talep dengesi için yarar sağlayacağına inanıyoruz. Diğer hatlardan HMM'nin mega-gemi siparişine herhangi bir tepki gelmedi ve bu nedenle 2020'den beri öngörülen yeni siparişlerimizi büyük ölçüde azalttık. Sonuçta, arz tarafındaki bu düzenlemelerin yavaşlayan talep artışından kaynaklanan darbeyi hafifletmek için yeterli olacağına ve daha iyi navlun oranları ve kârlara katkıda bulunacağına inanıyoruz ”dedi.
Simon Heaney açıklamasını şöyle sürdürdü: “IMO’nun yaklaşmakta olan 2020 düşük kükürtlü yakıt düzenlemesiyle ilişkili arz tarafı hareketleri, en azından geçici olarak kapasiteyi düşürme potansiyeline sahip. Retro montajlı yıkayıcılara yönelik artan bir eğilim, bir seferde birkaç hafta boyunca hizmet dışı bırakılan birkaç gemiyi görebilirken, daha genel olarak Drewry, gemi sahiplerinden 1 Ocak son teslim tarihinden önce daha eski ve ekonomik olmayan gemileri boşta bırakmalarını ve nihayetinde daha eski ve ekonomik olmayan gemileri boşaltmalarını bekliyor . Yavaş buharlamanın daha yaygın kullanılması, yeni kapasitenin benimsenmesine ve kademenin arz-talep dengesi üzerindeki olumsuz etkisini azaltmaya yardımcı olacaktır.Geçtiğimiz yıl konteyner taşımacılığı için en öngörülemeyen yıllardan biri oldu. ABD ve Çin arasında süregiden ticaret savaşları nedeniyle aynı soru işaretleri hâlen güncelliğini koruyor. Ancak tüm bu belirsizliklere karşın, Drwery pazar için sağlam bir yıl öngörüyor.”