MENÜ
İstanbul 24°
Kamyonum
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
seyit usta, römork, treyler, üst yapı,
kamyoon, nakliye, taşımacılık
DHL’den Dünya Kalite Günü etkinlikleri
Haberler
11 Kasım 2013 Pazartesi 11:55

DHL’den Dünya Kalite Günü etkinlikleri

DHL Supply Chain Türkiye, 11-15 Kasım Dünya Kalite Haftası boyunca 31 lokasyon, 18 aktarma merkezi ve DHL Supply Chain Türkiye genel merkezindeki çalışanları için kalite konulu bilinçlendirme kampanyası sürdürüyor.

DHL Supply Chain 2013 yılında da müşterileri için büyük önem taşıyan kalite odaklı çalışmalarını  “kaliteye giden yolumuz” (Path to Quality) ve “İlk tercih” (First Choice) başlıkları altında gerçekleştirdi. Bu çalışmaların yanı sıra Dünya Kalite Haftası’na özel düzenlenen bilinçlendirme kampanyasıyla şirketin tüm lokasyonları kalite konulu afişlerle donatıldı, kaliteye verilen önem farklı mesajlarla çalışanlara hatırlatıldı.

Rakamlarla DHL Supply Chain Türkiye’de Kalite

DHL Supply Chain’in müşterilerinin ilk tercihi olabilmek için kaliteye verdiği önemi rakamlar da yansıtıyor.

  • DHL Supply Chain Türkiye son 3 yılda hizmet verdiği 7 farklı sektör için çalışanlara 4800 kez eğitim verdi.
  • 147 kişilik eğitimci kadrosu ile çalışanlarına kalite yönetim sistemlerinin gerektirdiği eğitimleri düzenli olarak veriyor.
  • Son 3 yılda tam 236 kez ISO9001:2008 eğitimi verilerek personel bilinci yüksek tutuldu.
  • Son 3 yılda sertifikalı 70 iç tetkikçi ile 448 iç tetkik gerçekleştirdi.
  • Son 2 senede 76 dış denetim ile müşterilere daha iyi hizmet verebilmek için çalışmalar yaptı.

DHL Supply Chain Türkiye Genel Müdürü Hakan Kırımlı, Dünya Kalite Günü vesilesiyle; “kalite“ konusundaki istikrarlı gelişimlerini sürdüreceklerini vurgulayarak “Kalite odaklılık, DHL Supply Chain kurum kültürünün önemli bir parçasıdır. Bizim için ‘kalite’nin anlamı; güvenli depolama, zamanında ve hatasız sevkiyat, minimum hasarlı ürün oranı ve yüksek verimlilik hedefleri ile yasal uyum çerçevesinde müşteri istekleri ve beklentilerinin mükemmel derecede karşılanmasıdır. DHL Supply Chain’de kalite konusundaki uzman bakış açımız ile çalışanlarımıza düzenli olarak eğitim vererek tüm personelinin kalite politikası, kalite hedefleri ve operasyon faaliyetleri hakkında bilinçlenmesini sağlıyoruz. Tüm iş süreçlerinde katma değer yaratabilmek için müşteri memnuniyetini artırmak gerektiğinin bilinciyle, kalite sistemlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Tüm bunlar sayesinde DHL Supply Chain olarak, müşterilerimizin, çalışanlarımızın ve yatırımcılarımızın ilk tercihi olmanın haklı gururunu yaşıyoruz.” dedi.

 

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Copyright © 2024 Kamyonum