DHL Supply Chain 2013 yılında da müşterileri için büyük önem taşıyan kalite odaklı çalışmalarını “kaliteye giden yolumuz” (Path to Quality) ve “İlk tercih” (First Choice) başlıkları altında gerçekleştirdi. Bu çalışmaların yanı sıra Dünya Kalite Haftası’na özel düzenlenen bilinçlendirme kampanyasıyla şirketin tüm lokasyonları kalite konulu afişlerle donatıldı, kaliteye verilen önem farklı mesajlarla çalışanlara hatırlatıldı.
Rakamlarla DHL Supply Chain Türkiye’de Kalite
DHL Supply Chain’in müşterilerinin ilk tercihi olabilmek için kaliteye verdiği önemi rakamlar da yansıtıyor.
DHL Supply Chain Türkiye Genel Müdürü Hakan Kırımlı, Dünya Kalite Günü vesilesiyle; “kalite“ konusundaki istikrarlı gelişimlerini sürdüreceklerini vurgulayarak “Kalite odaklılık, DHL Supply Chain kurum kültürünün önemli bir parçasıdır. Bizim için ‘kalite’nin anlamı; güvenli depolama, zamanında ve hatasız sevkiyat, minimum hasarlı ürün oranı ve yüksek verimlilik hedefleri ile yasal uyum çerçevesinde müşteri istekleri ve beklentilerinin mükemmel derecede karşılanmasıdır. DHL Supply Chain’de kalite konusundaki uzman bakış açımız ile çalışanlarımıza düzenli olarak eğitim vererek tüm personelinin kalite politikası, kalite hedefleri ve operasyon faaliyetleri hakkında bilinçlenmesini sağlıyoruz. Tüm iş süreçlerinde katma değer yaratabilmek için müşteri memnuniyetini artırmak gerektiğinin bilinciyle, kalite sistemlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Tüm bunlar sayesinde DHL Supply Chain olarak, müşterilerimizin, çalışanlarımızın ve yatırımcılarımızın ilk tercihi olmanın haklı gururunu yaşıyoruz.” dedi.