MENÜ
İstanbul
Kamyonum
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
shell, akaryakıt, benzin, mazot,
kamyonum, iveco, özgözde, daily, s-way
tırsan, treyler, kamyonum,
Schmitz, Gövdede Yaptığı Değişiklikler ile Daha Fazla Yakıt Tasarrufu Sağlayan EcoFIX'i Tanıttı
Haberler
20 Ocak 2021 Çarşamba 14:50

Schmitz, Gövdede Yaptığı Değişiklikler ile Daha Fazla Yakıt Tasarrufu Sağlayan EcoFIX'i Tanıttı

 Schmitz Cargobull, EcoFIX, EcoFLEX ve EcoVARIOS olmak üzere üç versiyona sahip sürdürülebilir treyler konsepti ile karayolu yük taşımacılığında daha fazla yakıt tasarrufu ve CO2 azaltımına katkı sağlıyor. Schmitz Cargobull gövdede yaptığı temel değişiklikler ile yüzde 5'e yakın yakıt tasarrufu sağlayan EcoFix'i tanıttı.

Schmitz Cargobull, S.CS kayar perdeli yarı römork için yüzde 5'e varan yakıt tasarrufu sağlayan aerodinamik bir gövde geliştirdi.

Schmitz, bu yıl uygulamaya konulan CO2 vergisi açısından şirketler için önemine dikkat çekiyor ve Ecogeneration ile etkili bir şekilde tasarruf etmek için yakıt maliyetleri ve CO2 ayak izi önemli ölçüde azaltılabileceğinı belirtiyor. 1 Ocak 2021 itibariyle, yeni CO2 vergisi ile şirketlerin dizel ve benzin, kalorifer yakıtı ve doğal gaz tükettiklerinde üretilen CO2 için 25 € / ton ödemesi gerekecek. Fiyat, 2026'dan itibaren 55-65 € 'luk bir fiyat koridoruna doğru art arda yükselecek. Schmitz, tüm yolculukların yalnızca yüzde 50'si" aerodinamik "modda ve yüzde 50'si" hacim "modunda, gövde indirilmeden yapılırsa, EcoFlex, 1 milyon km'de 7,700 € veya yılda 900 € 'dan fazla ihtiyatlı hesaplanmış tasarruf sağladığını belirtti.

CEO Andreas Schmitz, çevresel yükün yılda 2,3 ton CO2 azaldığını ifade etti.. Schmitz Cargobull Satış Direktörü Boris Billich, avantajları şöyle özetledi; “Eko-Jenerasyon konsepti hem çevre için iyi hem de nakliye sektörü için maliyetleri düşürmekte. Bu araç konseptinin, filo değiştirme programının bir parçası olarak Alman federal hükümetinin iklim koruma programı kapsamında da sübvansiyona uygun olacağını varsayıyoruz. "

Yeni EcoGeneration'ın kaldırılabilen arka bölüm konsepti, treylere aerodinamik bir şekil veriyor

Billich, "Yeni EcoGeneration'ın kaldırılabilen arka bölüm konsepti, treylere aerodinamik bir şekil verir ve aerodinamik sürtünmeyi azaltır. Römorkun tavana kadar yüklenmesi gerekiyorsa kolaylıkla kaldırılabilir. Bu konsept, özellikle ağır malların taşınması sırasında ek masraf olmadan potansiyel olarak yüksek tasarruf sağlar. Tüm bunlar, treyler işlevlerini, nakliye performansını ve bilinen kullanımı önemli ölçüde değiştirmeden maksimum yakıt tasarrufu yoluyla mükemmel sürdürülebilirlik sağlamada aerodinamik gövdenin artırılmış verimliliği ve etkinliği, pahalı, kolayca hasar gören ataşmanların maliyetini karşılamaz."

Schmitz Cargobull, EcoGeneration'ın üç farklı versiyonunu sunuyor. EcoFIX gövdesi, çelik ve kağıt rulolar gibi yatay, düz ve ağır malların taşınması için ideal çözüm. Azaltılmış ağırlığı ve sabit arka kısmı ile araç, toplamda dört metre ön yükseklik sunar. Doğru tente tasarımıyla donatılan, taşıma kapasitesi optimize edilmiş araç, azaltılmış ağırlığı ve aerodinamik tasarımı sayesinde yakıt tasarrufu sağlayan bir alternatifi temsil ediyor.

EcoFLEX, esnek bir şekilde indirilebilen bir kuyruk ucuna ve maksimum uzatmada, önde ve arkada toplam dört metre yüksekliğe sahip. Aynı zamanda, tam yükleme hacmi uygun olduğunda arkayı esnek bir şekilde kaldırma seçeneği ile perde yüksekliği vücuda uyacak şekilde ayarlayor. Ortaya çıkan aerodinamik şekil, yakıt tasarrufunu optimize edebiliyor. Bu gövde, genel kargo ve içecek taşımacılığı için ideal.

EcoVARIOS, örneğin üç istiflenmiş palet kafesini taşırken yüksek hacimli taşımalar ve otomotiv endüstrisi için mükemmel bir seçenek oluyor. Gövdenin hem ön hem de arka bölümleri esnek bir şekilde ayarlanabiliyor. Bu varyant, üç metre iç yükseklik ve toplam dört metre yükseklik sunar. Bu römork, üç metrelik tüm iç yükseklik gerekmediğinde yakıt tasarrufu sağlıyor.

EcoFLEX ve EcoVARIOS varyantlarının yüksekliği, iyi bilinen ve yerleşik VARIOS gövde sistemi ile aynı şekilde kolayca ve hızlı bir şekilde ayarlanabilir. Tavan, bir hidro-pnömatik pompa kullanılarak manuel olarak yükseltilirken, yükseklik desteklerle ayarlanır. Yüksekliği değiştirmek için başka bir yardıma gerek yoktur. Tek bir kişi ayarlamaları kendi başına yapabilir ve tüm süreç brandayı hareket ettirip yeni yüksekliğe ayarlamak dahil yaklaşık 10 dakika sürer. Ayrıca yükleme işlemi sırasında ayarlamalar yapılırken ek süre tamamen ihmal edilebilir.

Özel taşıma görevine bağlı olarak, Eco gövde standart branda veya POWER CURTAIN branda ile donatılabilir. EcoGeneration araçları, herhangi bir lata gerektirmeyen GÜÇ PERDESİ ile kombinasyon halinde ideal bir çözümdür. Bu, toplam ağırlığı daha da azaltır ve katkıda bulunur. daha yüksek yakıt tasarrufu sağlar. Sistem, basit ve güvenli kullanımı ile etkileyicidir ve günlük taşıma görevlerinde zaman kazandırır. Standart versiyonlar gibi, Eco gövde de standart treylerlerle aynı teknolojiye sahip olduğu için mevcut tüm sertifikalarla uyumludur. Temel, modüler konsepti sayesinde esnek gövde tasarımlarına imkan veren ünlü MODULOS şasisidir. Eco gövde, özellikle düşük yüksüz ağırlık için X-LIGHT şasi ile birleştirilebilir. Doğal olarak, Eco araçlar şasinin sağlamlık, korozyon koruması ve paslanmaya karşı 10 yıllık garanti gibi klasik ürün özelliklerini sunmaya devam ediyor. Tüm EcoGeneration araçları, standart olarak Schmitz Cargobull’un kendi TrailerConnect® CTU treyler telematik sistemi ile donatılmıştır. Bu, standart römorklarla aynı işlevleri sunar. Yükleme ve boşaltma sırasında, diğer günlük taşıma operasyonlarına kıyasla başka hiçbir özel özellik yoktur. Tüm Eco varyantları hem arkadan hem de yandan yüklemeye uygundur. Yük sabitleme, yükleme ve boşaltma, her zamanki gibi herhangi bir ek işlem gerekmeden gerçekleştirilebilir. Yeni aerodinamik gövdeye sahip ilk araçlar zaten üretildi ve bir nakliye şirketi ile işbirliği içinde saha testinden geçiyor. Satışlar Ocak ayı sonundan önce başlayacak ve seri üretime 2021 yılının ikinci çeyreğinde başlanacak.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   İletişim  ♦   Künye
Copyright © 2021 Kamyonum