MENÜ
İstanbul 13°
Kamyonum
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
seyit usta, römork, treyler, üst yapı,
MAN Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara,
Dosya
7 Temmuz 2021 Çarşamba 17:46

MAN Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, "İnşaat Sektörü Lokomotif Sektörlerden Biri Olup, 2021 Yılı Ağır Ticari Araç Pazar Seviyesini Belirleyecektir"

Dünyadaki sosyal ve ekonomik dönüşümde önde gelen iktisadi faaliyet alanlarından birisi olan ve lokomotif sektör olarak adlandırılan inşaat sektörüne ilişkin araç üreten markaların sektörde öne çıkan ürünlerinin özellikleri, pazardaki seyirlerini ve inşaat sektörü değerlendirmeleri dosyamızda yer alıyor.

 

Dünyadaki sosyal ve ekonomik dönüşümde önde gelen iktisadi faaliyet alanlarından birisi olan ve lokomotif sektör olarak adlandırılan inşaat sektörüne ilişkin araç üreten markaların sektörde öne çıkan ürünlerinin özellikleri, pazardaki seyirlerini ve inşaat sektörü değerlendirmeleri dosyamızda yer alıyor. Bu kapsamda MAN Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, inşaat sektöründe öne çıkan ürünlerine, bu ürünlerin özelliklerine ve inşaat sektörüne dair değerlendirmelerde bulundu. “İnşaat sektörü lokomotif sektörlerden biri olup, 2021 yılı ağır ticari araç pazar seviyesini belirleyecektir” diyen Sara’nın değerlendirmelerini haberimizde okuyabilirsiniz.

Kendisine bağlı pek çok alt sektörü harekete geçirme özelliğine sahip olan ve ekonominin lokomotifi olarak değerlendirilen inşaat sektörü için araç üreten MAN markasının öne çıkan araçlarına ilişkin detaylar veren MAN Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, “MAN TGS 41.430 8x4 BB CH, damper montajına uygun şasi kamyonumuz ve MAN TGS 41.400 8X4 BB CH mikser şasi kamyonumuz sağladıkları üstün avantajlar ile diğer inşaat grubu araçlarımıza göre daha ön plandadır.” diyor.

“Şantiye Koşullarındaki Her Türlü Olumsuz Koşul Düşünülerek Geliştirildi”

Sara bu araçların kullanıcılara sunduğu avantajlardan ve öne çıkan özelliklerinden bahsederken; “Söz konusu araç, şantiye koşullarındaki her türlü olumsuz koşullar düşünülerek geliştirilmiştir. 12,4 Lt. hacminde 430 BG’de E6D normuna sahip motor, 930 – 1350 d/d  2200 Nm tork, bu geniş devir aralığında aynı max. torka sahip olması nedeniyle muadillerine göre daha düşük yakıt sarfiyatına sahiptir. Otomatik şanzıman, standart PTO, 325 kW gücünde 3 kademeli motor freni, geniş görüş alanı, kabin arkasında dik egzoz, 13R22,5 lastikler, 2 x 9 ton kapasiteli ön akslar (parabol ön makaslar 2 x 9,5 ton kapasiteli), 2 x 13 ton kapasiteli arka akslar (trapez arka makaslar 2 x 16 ton kapasiteli), arka makasların trapez (yığma) olması, daha yüksek dayanıklılık ve daha kullanışlı olan kısmi yenileme imkanını da sağlamaktadır. 430 BG’ün yanında istenirse 470 be 510 BG verilebilmesi; TGS 41.400 8X4 BB mikser şasi kamyonumuz ise, ekonomik motorundan sağladığı 400 BG ile gerek sürüş esnasında gerekse rölanti çalışmalarında çok düşük yakıt seviyesi ve boş ağırlık avantajları ile öne çıkmaktadır.” şeklinde açıklıyor.

“Ülkemizin En Önemli Mega Projelerinde Başarıları İspatlandı”

Sara bahsetmiş olduğu inşaat sektöründe öne çıkan MAN markalı bu araçların pazardaki seyrine ilişkin olarak şöyle konuşuyor; “Ülkemizin en önemli mega projelerinde başarıları ispatlanmış olan damper serisi araçlarımız bugün pazarda öncelikle tercih edilen bir konumda; sipariş ve teslimatlarımız devam etmekte. Yeni motoru ile mikser aracımız ise kısa sürede kendisini kanıtlamış ve bu sektörün yaşam boyu maliyeti en düşük aracı olma yolunda emin adımlarla ilerlemektedir.”

“2021 Yılı Ağır Ticari Araç Pazar Seviyesini Belirleyecektir”

İnşaat sektörünün lokomotif sektörlerden biri olduğunu belirten Sara, 2021 yılı ağır ticari araç pazar seviyesini de belirleyeceğini vurguluyor. Sara, “Bu yıl da çekici satışları ile olumlu bir başlangıç yapan pazarın akıbeti yılın ikinci yarısında beklediğimiz inşaat projelerinin gerçekleşmesi ile ciddi anlamda bir iyileşme yaşayacaktır.” diyor.

İnşaat sektöründeki ürün gamından bahseden Sara şunları dile getiriyor; “İnşaat alanında olması gereken araçların tamamı ürün gamımızda bulunmaktadır. Bunlar; 6x4 damper TGS 33.430 6x4 BB CH, 6x4 mikser TGS 33.400 6x4 BB CH, 6x4 pompa TGS 33.400 6x4 BB CH, 8x4 damper TGS 41.430 8x4 BB CH, 8x4 mikser TGS 41.400 8x4 BB CH, 8x4 pompa TGS 41.430 8x4 BB CH 42 ve 44 ton alternatifi bulunmaktadır. Ayrıca inşaat alanı için geliştirilen; TGS 18.470 4x2 BL SA-GA ve 120 ton A.Y.A. sahip TGX 33.580 6x4 BB SA çekicilerimiz de mevcuttur.”

 

 

 

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   İletişim  ♦   Künye
Copyright © 2024 Kamyonum