MENÜ
İstanbul 17°
Kamyonum
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
seyit usta, römork, treyler, üst yapı,
Brisa’nın Dijital Filo  Filofix Aplikasyonu Yayında
Lastik
16 Aralık 2020 Çarşamba 13:09

Brisa’nın Dijital Filo Filofix Aplikasyonu Yayında

Brisa Pazarlama Direktörü Evren Güzel online düzenlenen basın toplantısında Brisa’nın Ticari Ürünler alanındaki yeniliklerden bahsederken filolara verilen dijital hizmet filofix uygulamasının hizmete sunulduğunu açıkladı. Güzel, ayrıca 100 araçlık bir filonun yıllık ortalama kârı 2 milyon TL olduğunu dile getirerek gelecek yıl pazarın büyümesini öngördüklerini ifade etti.

“Dijital Ortamda Şoförün Sorununu Hızlı Şekilde Çözülebilecek Bir Aplikasyon Hazırladık”

Dijitalleşmeye dikkat çeken ve “Filolara sunduğumuz hizmeti onların ihtiyaçlarına uygun olarak dönüştürmemiz, tek bir tuş ile erişimini sağlayabilmemiz ve istedikleri bilgiye ulaşmalarını sağlamamız gerekiyor. Dijital filoyu çok önemsiyoruz. Burada filolara verdiğimiz hizmetleri dijitalleştirme, günün gerekliliklerine göre hizmetlerimizi dönüştürüyoruz ve tasarlıyoruz.” Diyen Güzel, yolda kalan müşteilerine yönelik telefon üzerinden işleyen Filofix hizmetinin mobil aplikasyon haline getirildiğini açıkladı.  

Güzel uygulamaya ilişkin detayları “Filofix uygulaması ile Türkiye veya Avrupa’da herhangi bir yerde yolda kalan, sıkıntı yaşayan şoför filofix aplikasyonunda yer alan navigasyon ile konumunu ve probleminin fotoğrafını paylaşabilecek. Bunun ile ilgili kendisine en yakın noktalardan teklif alabilecek ve bu teklifi kademe yöneticisi de görebilecek ve anında onaylayabilecek. Yani yaşadığı sıkıntıya orada çözüm olacak, dijital ortamda şoförün sorununu hızlı şekilde çözülebilecek bir aplikasyon hazırladık.” şeklinde açıkladı.

"Dünya Ağır Ticari Lastik Pazarının Yüzde 4 Artışla 227 Milyon Adede Ulaşacağı Öngörülüyor"

Güzel, pandemi sürecinin etkisiyle, 2020 yılını yüzde 11 düşüşle 182 milyon adet ile kapatması öngürülen Dünya ağır ticari lastik pazarının gelecek 5 yılda toparlanarak yıllık bazda yüzde 4 artışla 227 milyon adede ulaşacağının öngörüldüğünü dile getirdi. Ayrıca Türkiye, Doğu Avrupa bölgesi dahil edildiğinde Rusya’dan sonra 2. en büyük ticari araç parkına sahip. Bu potansiyel ile Türkiye’de ağır ticari lastik pazarının 2020 yılında yaşanması öngörülen yüzde 7 daralmaya rağmen önümüzdeki 5 yıl içinde yıllık bazda yüzde 3 büyüme ile 2,4 milyon adede ulaşmasının beklendiğini ifade etti.

“Doğal Kaynakları Korumaya Yönelik Hizmetler Sunan Firmalar Önümüzdeki Süreçte Çok Daha Ön Plana Çıkacak”

Covid-19 sürecine değinen Güzel, pandemi sürecinde mobil hizmet almak isteyen müşterilerine yönelik mobilleşme hizmeti sağladıklarını ifade etti. İklim değişikliği konusuna da dikkat çeeken Güzel, “Olumsuz etkilerini bir nebze kısıtlayabilmek için hem hizmetlerde hem ürünlerde farklı regülasyonlarla bu olumsuzluklar kısıtlanmaya çalışılıyor. Lastikte farklı regülasyonlara tabi ve olduğunca doğal kaynakları korumaya yönelik hizmetler sunan firmalar önümüzdeki süreçte çok daha ön plana çıkacak.

Gelecek trendlerden bahseden Güzel, Gelecekte elektrikli araçlar araç parkında çok daha fazla yer alacak. Elektrikli araçlarla bunlara özel tasarlanmış lastikler kullanılacağını ve aynı zamanda İklim değişikliğinin olumsuz etkilerini kısıtlayabilmek adına hizmet sunan firmaların önümüzdeki süreçlerde ön plana çıkacağını vurguladı.

 “Geliştirdiğimiz Filo Çözüm Yönetimleri ile Dönüşüme Liderlik Ediyoruz”

Brisa olarak akıllı yönetim çözümlerine odaklandıklarını dile getiren Güzel, “Kendimizi Brisa olarak sadece bir lastik üreticisi, tedarikçisi olarak değil hizmet sağlayıcısı, tedarikçisi olarak konumlandırıyoruz. Yüksek performanslı ürünlerimiz ile beraber sunacağımız geliştirdiğimiz filo çözüm yönetimleri ile ön plana çıkmaya hazırlanıyoruz ve bu dönüşüme liderlik ediyoruz. Pek çok firma, filo ve tüketicinin farklı segmentlerde ihtiyacına uygun farklı markalarımız var. Lassa, Bridgestone, Dayton; tüketicinin ve filonun ihtiyacına ve sahasına uygun almak istediği performansa uygun  çeşitlilikte ürünlerimizi lastik segmentinde onlarla buluşturuyoruz. Pazarın iihtiyacını ebatsal bazda gözden geçirecek olursak biz bu üç markamız ile pazarın ihtiyacının yüzde 95’ini karşılıyoruz ve her müşteri segmentine uygun ürün gamımız var. Günden güne yerli üretimimizi çok daha kuvvetlendiriyoruz.”

“Bandag Lastik Kaplama Alanında Dünyanın Lider Markası”

Lastik kaplama alanında da Bandag markası ile gurur duyduklarını ifade eden Güzel, “ Lastiğin ciddi bir maliyet kalemi olması ile beraber kaplama hizmetleri de çok önemli.  Bandag lastik kaplama alanında dünyanın lider markası. Türkiye’de her 3 lastikten biri Brisa’ya ait derken aynı gururu Bandag’da da yaşıyoruz.” dedi.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   İletişim  ♦   Künye
Copyright © 2024 Kamyonum